…ha megfogadod a tanácsaim. Ez egy praktikus marketing morzsa arról, hogyan állj neki egy új fejezetnek a vállalkozásod sikeréért, a saját életed megkönnyítéséhez. Mit kell tenned, hogy 2017-ben kevesebb munkával többet keress? Olvass tovább…

Itt az új év, ami a fitnesz iparban a főszezonnak számít. Az újévi fogadalmak látogatói zombihadként szállják meg a fitnesz termeket. Felpörög a fogyókúrás eszközök forgalma és mindenki hirtelen egészséges és karcsú akar lenni. Mindenki igyekszik megfelelni az újévi fogadalmának.
Lehet, hogy Te is tettél fogadalmakat az év végén.

Van egy rossz hírem: Nem kellett volna. Nem fog működni.

A fogadalmak csak ideig-óráig működnek. A lelkesedésből idővel visszaesel a hétköznapok megszokásába és a fogadalommal járó dolgok betartása kellemetlen kényszerré alakul. Rosszul érzed majd magad, mert meg akarsz felelni a saját magad által támasztott követelményeknek és a legtöbb esetben ez nem sikerül. Nem biztos, hogy megfelelően mérted fel a lehetőségeid, a fellángolás során túl magasra tetted a lécet és a legfontosabb, hogy mindent ugyan úgy akarsz csinálni mint eddig, csak keményebben, kitartóbban, még több munkával, lemondással. Ez nem fog működni.
Az újévi fogadalmakat előbb utóbb mindenki feladja (tisztelet a kivételnek) és csalódottan várja azt a pontot az életében amikor új fogadalmat tehet. Én mást ajánlok Neked.

Egy dolgot fogadj meg, ha változtatni akarsz valamin! Kezdj el másként gondolkozni!

Nyilván azért nem működtek a dolgok megfelelően 2016-ban, mert azok a módszerek, eszközök, megoldások nem vezettek eredményre amit kigondoltál. Miért működnének 2017-ben? Csak azért mert megfogadod, hogy még keményebben dolgozol, vagy még több pénzt teszel félre?
Mindössze attól, hogy elhatározol valamit, még nem fognak működni a folyamatok amik tavaly is elbuktak. A változáshoz új dolgokra lesz szükség. Lehet, hogy új munkahelyre, lehet, hogy új rendszerre, új partnerre, vagy új gondolkodásra, új ötletekre.

Ne próbáld megerőszakolni magad!

Biztos, hogy nem lógattad a lábad 2016-ban és nem szórtad két kézzel a pénzt sem, mégsem jöttek a várt eredmények. Akkor próbálj ki valami mást, próbálj meg másként hozzáállni a dolgokhoz. Vizsgáld meg, vagy kérj tanácsot egy hozzáértő kívülállótól, hogy Ő hogyan látja az életed, az üzleti modelled, mi az amit jónak talál, mi az amit másként lehetne csinálni.
A hozzáértő kívülálló lehet egy személy, de lehet egy könyv, egy előadás, egy tanfolyam is. Ismerj meg új dolgokat, új nézeteket, tanulj meg új módszereket, sajátíts el új látásmódot.
Ha ugyanazokat a módszereket akarod erőltetni amikkel 2016-ban nem működött, vagy nem eléggé sikeresen működött a vállalkozásod, akkor miért gondolod, hogy ezen az úton haladva 2017-ben ez változni fog? A pozitív változáshoz neked is változtatnod kell.

Fogadalmak helyett terveket gyárts!

Tervezd meg 2017-et! Tűzz ki célokat és tervezd meg, hogy azokat miként szeretnéd megvalósítani. Legyen egy hosszútávú cél, ami lehet az év vége is. Vizionáld, hogy mit szeretnél elérni 2017 év végére az üzleti vállalkozásodban, vagy a saját életedben. Konkrét, elérhető, reális célokat tűzz ki! Olyanokat amikről úgy érzed, hogy józan ész szerint megvalósíthatóak.

“Én például azt tűztem ki, hogy napi nyolc órás munkával (nem 12-14 órával, mint ahogy eddig nyomtam) szeretném 2017-év végére az állandó ügyfeleim számát a mostanihoz képest megháromszorozni, a bevételeim minimum megduplázni. Ehhez megvannak azok az eszközeim amik más gondolkozással, más módszereket kínálnak, mint amiket az elmúlt 30 évben megszoktam.”

12 lépéses éves terv

Az éves célod bontsd fel havi ütemezésben. Sok apró tervet készíts, állíts össze 12 lépést. Határozd meg azokat amik megvalósítására szükséged lesz ahhoz, hogy az éves célod elérd. Ezeket a lépéseket írd össze havi lebontásba. Így pontosan fogod tudni, hogy melyik hónapban mire kell összpontosítanod a figyelmed. Fontos, hogy írd össze! Papírra. Tűzd ki az íróasztalodon, vagy tedd a noteszodba, lebegjen mindig a szemed előtt.
Nem kell minden problémádon egyszerre változtatnod. Haladj apró lépésenként és minden hónap végén értékeld, hogy sikeres volt-e az adott hónap.

Ez eredményesség jutalma

Írd le a célkitűzések mellett azt is, hogy siker esetén mivel fogod jutalmazni magad, vagy a vállalkozásod. Pontosan fogalmazd meg, hogy mi számít eredménynek, mit tudsz sikerként elkönyvelni és mi lesz a jutalma a a sikernek.
Itt nem kell nagy dolgokra gondolni. A jutalom lehet egy lazulós extra szabadnap, vagy egy bensőséges vacsora a kollégákkal/családdal egy kicsit magasabb árfekvésű étteremben. Lehet egy jutalom ruhadarab, vagy egy mozijegy. Bármi amit jóleső érzés lesz beváltani, ha a havi tervet sikerült megvalósítanod.

Több alkalmazottból álló céged esetén az éves tervet, a havi célokat és eredményesség esetén a jutalmazást is tedd nyilvánossá! Meglátod, hogy ez mennyire ösztönzőleg fog hatni mindenkire.

Szeretnéd tudni, hogy miért nem tudsz itt kudarcot vallani?

Azért, mert ebben a tervben nincs benne a kudarc. Lehet, hogy csúszol egy-egy hónapot az eredménnyel, de minden lépés, minden apró kis morzsa amit felcsipegetsz a változáshoz vezető úton, a Tiéd marad örökre és már nyertél vele.
Mi történik, ha az első hónap végére nem sikerül teljesítened a havi tervet? Megvizsgálod, hogy mi volt az oka. Irreális célt határoztál meg? Nem számoltál azokkal a dolgokkal amik akadályként közbejöttek? Lusta voltál? Valaki eltérített?
A tervet újra lehet gondolni, a későbbi havi terveket lehet finomítani, de a lényeg az ami már mögötted van, az út amit már megtettél, amin már túl vagy.
Január végén nézz vissza és összegezd az eredményeid. Látni fogod, hogy mit ettél a célod érdekében, mit sikerült megvalósítanod. Ez a Te sikered. Ha csak a töredékét tudtad a havi célodnak elérni, akkor is már értél el eredményt és ez semmiképpen nem lehet kudarc.
Kudarc az, ha bele sem kezdesz!

“Én ezekkel a gondolatokkal kívánok Neked sikerekben gazdag, boldog, új évet!”

Duplázzuk meg a bevételeid – amit Én tudok hozzátenni a sikeredhez

Gondolkoztál már azon, hogy miért szalad a szekér a konkurenciádnál és miért döcög nálad? Érezted már azt, hogy sokkal több van benned, a vállalkozásodban, mint amilyen eredményeket tudsz produkálni?
Szeretnéd tudni mik azok a garantált módszerek amikkel megduplázhatjuk a bevételed?

Ha egyéni vállalkozó, kis-, középvállalkozás vagy, szívesen beszélgetek veled a céged digitális marketing stratégiájáról, rólad, a tevékenységedről, a lehetőségeidről. Megoldási javaslatokat teszek, konkrét lehetőségeket kínálok amivel megtöbbszörözhetjük a bevételed.

Kérj Marketing Audit időpontot Tőlem és ha nem találod hasznosnak a beszélgetésünk, akkor nem kell kifizetned még azt a jelképes összeget sem amibe kerül.

Kérd az Online Marketing Audit szolgáltatásom!
60 perces konzultációban átbeszéljük a céljaid és a hozzá vezető online lehetőségeket. Átnézem a jelenlegi online felületeid, elmondom róluk a szakmai véleményem és ötleteket adok a folytatáshoz.

Kattints a gombra!

[su_button url=”http://fittoldal.hu/online-marketing-audit/” style=”3d” background=”#0d9e29″ size=”8″ center=”yes” icon=”icon: info-circle” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Információt kérek az ‘Online Marketing Audit’ szolgáltatásról![/su_button]

Majdnem ingyenes!
Üdv: Catana


Iratkozz fel a Fitnesz Marketing Morzsákra:

Iratkozz fel a Fitnesz Marketing Morzsákra!
A felhasználási feltételeket elfogadom

Olvasók száma: (142)