Megvizsgáltam töb tucat Fitnesz terem weboldalát a legkisebbektől a legnagyobbakig és elég szomorú eredményeket kaptam. Rengeteg hiba van az oldalakon. Itt csak az 5 leggyakrabban előforduló, vagy legsúlyosabb hibákra hívnám fel a figyelmet. Természetesen nevek és címek említése nélkül. 

1. Nem mobilbarát az oldal.

A keresések már több, mint 60%-a mobil eszközről érkezik. A weboldaluk még sincs mobilra optimalizálva. Pirinyó, olvashatatlan szövegek és használhatatlan táblázatok, széteső, hatalmas méretű képek fogadják a látogatót.

2. Nem frissítik a tartalmat, elavultak az információk.

Olyan edzők bemutatkozásai vannak kint az oldalon akik már rég nem dolgoznak náluk és hiányoznak azok akikkel jelenleg találkozik a vendég.

3. Statikus az oldal.

Csak állandó információkat tartalmaz, nincs blog, nincs folyamatosan változó tartalom. Ha nincs olvasnivaló, akkor a saját vendégeik sem fogják látogatni az oldalt, így hiába teszik ki a friss információkat, azokat csak az fogja látni aki véletlenül feltéved az oldalra.

4. Egyszerűen szólva ronda az oldal.

Nincs stílusa, nincs egyedi megjelenése, csak egy nagy kép és adathalmaz az egész ahol elveszünk az ömlesztett információk tömegében. Tisztelet a kivételeknek.
Érdemes végiggondolni hány milliót fektettek a terem kialakításába, hogy jól nézzen ki, de a weboldalt már nem tartották fontosnak pedig a vendégek nagy része feltehetőleg előbb kerül kapcsolatba a weboldalukkal, mint élőben a teremmel. A leendő vendég előbb tájékozódik a szolgáltatásokról, az árakról, a helyszínről, a nyitvatartásról és csak utána keresi fel a termet.

5. Nem nyújt semmiféle termen kívüli online szolgáltatást.

Pl: online klubtagság, saját felhasználói felület ahol követheti a sportoló az edzéstervét, látja a teljesített eredményeit és az előtte álló feladatokat. Online követheti a fejlődését. Kérdéseket tehet fel az edzőnek, a táplálkozás tanácsadónak, esetleg a terem sportorvosának.


Ha szeretnél rendszeresen értesülni a Fitnesz Marketing Morzsáimról, akkor iratkozz fel!
Ha szeretnél Google AdWords, vagy Facebook hirdetési segítséget kapni, akkor látogasd meg a Média Irodánkat és keress bizalommal! Üdv: Catana

Feliratkozás a Fitnesz Marketing Morzsákra:

Iratkozz fel a Fitnesz Marketing Morzsákra!
A felhasználási feltételeket elfogadom

Olvasók száma: (328)