Néhány morzsa, néhány marketing ötlet amit Te is eredményesen tudsz használni a karácsonyt megelőző időszakban.

“Végre itt az ősz, végre rossz idő van” – sóhajtanak fel kis megkönnyebbüléssel a hangjukban a fitnesz teremtulajdonosok, és a személyi edzők. A vendégek visszaszállingóznak a termekbe, ismét elindul az ősz-téli-tavaszi szezon.
hogyan-sokszorozd-meg-a-forgalmad-karacsony-elottEgyre kellemetlenebb lesz a hidegben és az esőben kocogni az utcán. Megtelnek az edzőtermekben a futópadok és a zenés kondícionáló órák vendégei is visszatérnek.

A multik már októberben kitették a karácsonyfát az eladótérbe, sőt, már az Andrássy út is karácsonyi díszkivilágításban pompázik. Lovagoljuk meg mi is a karácsony előtti időszakot.

Adok néhány marketing morzsát, hogy mit, miért és hogyan érdemes reklámozni a fitnesz iparban karácsony előtt.

 

Karácsonyra fittnek kell lenni, karácsonyra le kell fogyni.

Ahhoz, hogy a mindig a megfelelő ajánlatot tudd adni tudnod kell, hogy mi az ügyfélköröd problémája, hogyan gondolkoznak, mi foglalkoztatja őket. Például ez:

“Jönnek a rokonok, barátok, van akivel egy évben csak egyszer találkozom. Nem csak a lakást kell tökéletes állapotra hozni, hanem a testem is. Bele kell gyömöszölnöm magam az elegánsabb ünnepi ruhába, de akkor rájövök, hogy ez nem is olyan egyszerű feladat. Kinek volt kedve a nyári kánikulában ugrálni. Pihentem, napoztam, jókat ettem, buliztam, egy kicsit elengedtem magem és észrevétlenül felcsúszott néhány kiló.
Két lehetőségem van. Új alkalmi ruhát kell vennem, vagy le kell adnom néhány kilót, hogy tényleg ott legyek a toppon karácsonykor.”

Tippek:
– Hirdess karácsony előtti testi felkészítő programot!
Nem csak az alkalmi ruhába kell beleférni karácsonyra, de a nagy ünnepi zabálásra is fel kell készíteni a testünket. Az akció egy olyan bérletre, olyan edzéstervre szól, ami a fenti problémákat célozza meg.
– Külön kreatívot készíts és más szolgáltatást kínálj a férfiaknak és a nőknek a karácsonyi felkészítésre
– Edzőként indíts speciális karácsonyi felkészítő edzésprogramot

Ajándékozz fitnesz bérletet, személyi edzést, karácsonyra

Januártól indul a fitnesz ipar csúcsszezonja. Roskadásig telnek a termek. A legtöbben az újévi fogadalmuknak akarnak megfelelni. Vannak akik a karácsonyi zabálás nyomait akarják magukról lefaragni és vannak akik az ajándékbérletet nem akarják veszni hagyni.

Azt tudjuk, hogy jó karácsonyi ajándék a fitnesz bérlet, de nem mindegy, hogy mikor és hogyan kezdjük reklámozni.

Tippek:
– A fitnesz bérlet, személyi edző szolgáltatás lehetőleg legyen kézzel fogható. Pl: egy plastic kártya kis díszdobozban sokkal kézzelfoghatóbb, mint egy kinyomtatott voucher.
– Készíts egy nyomdai kiadványt amit a bérlethez lehet mellékelni. Ami bemutatja a fitnesz termet látványos fotókkal, szolgáltatási leírásokkal. Minél igényesebb az ajándék, annál sikeresebben tudod értékesíteni.
– A bérletet edzőként is értékesítheted a vendégeid körében. Egyezz meg a tulajdonossal / üzletvezetővel, hogy jutalék rendszerben kapj részesedést minden eladott bérelt után.
– A karácsonyi bérlet adjon lehetőséget egyéb, szolgáltatásaid kedvezményes (szinte ingyenes) kipróbálására is. Olyan új vendégeket tudsz megfogni, akik még nem ismerik, nem próbálták a szolgáltatásaidat.
Upsell: A vásárlást követően megpróbáljuk a vevőt rávenni egy magasabb értékű, de hasonló tartalmú termék, vagy szolgáltatás megvásárlására.
A bérlet lejártakor kínálj fel a vendégnek egy egyszeri ajánlatot. Pl egy éves korlátlan bérletet 50%-os áron. Ehhez a kedvezményhez sehol máshol és máskor nem juthat, csak neki jár aki ezzel a karácsonyi bérlettel rendelkezik. Ezt előre nem reklámozzuk.

Szervezz karácsonyi buli edzést

Igen, bulit az edzőterembe, az uszodába, a tornaterembe. Egy speciális bulit, zenével, díszítéssel, esetleg ajándékozással. Ez az egyik legjobb elköteleződést növelő eszköz. Érezzék a törzsvendégeid, hogy fontosak a számodra és egy különleges edzéssel egybekötött buliban ünnepeljétek a karácsonyt!

Tippek: 
– Extra karácsonyi edzés-party-t szervezz és ne házibulit! A házibuliért nem kérhetsz pénzt, az edzésért igen.
– A karácsonyi extra edzést már most kezd el szervezni és hirdetni!
– Ez egy különleges edzés lesz, ezért a belépőjegyet csak korlátozott számban és elővételben lehessen megvenni (legalábbis így reklámozd!) Ha ügyesen reklámozod, akkor el fog kelni az összes jegy és telt házad lesz.
– Készítsetek hozzá plakátot és szórólapot. A vendégek “lehajtott fejjel” közlekednek az edzőteremben, csak akkor jut el hozzájuk az információ, ha az orruk alá dugod, ha a kezükbe nyomod (esetenként még akkor sem).

A fenti három tippet próbáld meg átültetni a saját szolgáltatási területedre, a saját edzésedre, vagy termedre! Remélem találsz használható ötleteket!

Segítsek a szervezésben?

Kérd az Online Marketing Audit szolgáltatásom!
60 perces konzultációban átbeszéljük a céljaid és a hozzá vezető online lehetőségeket. Átnézem a jelenlegi online felületeid, elmondom róluk a szakmai véleményem és ötleteket adok a folytatáshoz.

Kattints a gombra!

Majdnem ingyenes!
Üdv: Catana


Iratkozz fel a Fitnesz Marketing Morzsákra:

Iratkozz fel a Fitnesz Marketing Morzsákra!
A felhasználási feltételeket elfogadom

Olvasók száma: (156)