A vendégekkel érdemes az edzőtermen kívül is kapcsolatban lenned. Napi új információkkal, érdekes olvasnivalókkal közvetlenül növelheted a vendégeid elköteleződését. Blogolj!

Sokan nem csak a sportolásért, hanem a társaság miatt is lejárnak az edzőterembe. Barátságok születnek, kapcsolatok alakulhatnak ki.
Kovácsolj közösséget a vendégeidből, akik azért fognak hozzád járni, mert oda tartoznak, mert ciki lesz egy edzésről hiányozni. Így válik könnyebben az életformájukká a sport.

Az én termembe jó lejárni:

Talán nem is gondolod, hogy milyen jelentős szerepe van a személyes kontaktusoknak. Ha edző lennék, azért érkeznék edzésre fél órával korábban, hogy beszélgethessek a vendégeimmel. Érezzék a figyelmemet.
Lehet, hogy nem nálam lennének a legmodernebb gépek, és lehet, hogy az öltöző padlója sem lenne márványból de az biztos, hogy nálam lenne a legjobb a hangulat.

Ha edző termem lenne, akkor a nálam dolgozó személyi edzőknek ki lenne adva, hogy mosolyogva, barátságosan, kötelező jelleggel foglalkozniuk kell minden vendéggel. A családias hangulat kialakítása lenne a célom, ahová jó ‘haza’ járni.

A vendégekkel foglalkozni nem csak a termen belül, de a termen kívül is lehet. Sőt az egyik legjobb marketing eszköz egy állandó és folyamatosan frissülő blog. A vendégek és a terem kapcsolata ne érjen véget a bejárati ajtón kívül.

Vezess blogot!

Ha nincs jó fogalmazó készséged, vagy nincs rá időd, akkor bízz meg valakit. Írhatják az edzők is közösen, Pl: mindenki heti egyet. Legrosszabb esetben vegyél fel valakit. Ne add ki a feladatot külső marketing szövegíró cégnek, mert olyan ember kell aki napi szinten jár a terembe, aki benne van a napi eseményekben, aki ért is ahhoz amiről ír.

Milyen gyakran írj?

Lehet akár naponta is. Nem kell mindig, minden bejegyzésnek nagyon szakmainak lenni. Néha egy-egy lazább poszt is olvasmányos és érdekes lehet. Heti 2-3 bejegyzést minimum írj!

Reklámozd a blogot!

Nem elég rendszeresen írni, eredményt csak akkor érsz el vele, ha el is olvassák. A bejegyzéseket a Facebook oldalon, Twitteren, Google+on is meg kell osztanod!
Lehet fizetett FB reklámot is indítani ami nem az edzőterem szolgáltatásait akarja görcsösen eladni, hanem a blogot, a mögötte lévő jó társaságot mutatja be.

Jöjjenek konkrét példák, hogy miről lehetne írni:

Ezeket tényleg csak a példa kedvéért sorolom, mert a konkrét posztokat nektek kell kitalálnotok.

  • Versenyt hirdetnék a legtöbbet gyarapodó, vagy a legtöbbet fogyó vendégek között. Mindjárt lenne miről írni. A jelentkezőkről, az edzés módszereikről.
  • Érkezett egy új gép, vagy ha nem, akkor egy régi gép helyes használatát mutatnám be a kezdőknek. Akár videóval, amit feltöltesz a Youtube-ra és beágyazol az oldalad blogjába.
  • Egy-egy táplálkozás tanácsadó bejegyzés a fogyókúrázóknak, vagy a testépítőknek.
  • Beszámoló egy fitnesz napról – lehet ez Fittaréna, Fitbalance, futóverseny, testépítő verseny
  • Egy állandó dolgozónk születésnapja, fotókkal illusztrálva ahogy elfújja tortáját
  • Egy állandó vendégünk 1000. látogatásának megünneplése
  • Egy vicces szituáció ami megesett a teremben
  • Egy kvíz kérdés, hogy milyen zene szóljon a teremben, mire dolgozzunk az edzésen?
  • Általános edzésterv a kezdőknek
  • Érkezett egy új munkatársunk, akit bemutatunk a blog követőinek
  • Ma nem történt semmi említésre méltó, ezért egy vicces motiváló képet osztunk meg
  • Fényképes beszámolót tartunk a céges karácsonyi, farsangi, mikulás napi edzéseinkről
    Eleve minden hónapban terveznék egy tematikus napot amire az edzők és a vendégek is készülhetnek.
  • Sport hírek, trendek, érdekességek kommentálásoddal a nagyvilágból

Sorolhatnám még tovább, de ha csak ezekről írtok rendszeresen, már megvannak az állandó témáitok.

1980s-fitness-party

Fitnesz keresőoptimalizálás – SEO

Keresőoptimalizálás (SEO) szempontjából is az egyik legfontosabb, hogy folyamatosan frissülő releváns tartalom legyen az oldalon. Ennek a legjobb eszköze a blog írás. A bejegyzések ne csak a bolondságokat tartalmazzanak. Nagyobb arányban inkább releváns szakmai tartalommal, az írásban megfelelően elhelyezett kulcsszavakkal is rendelkezzenek. Ezekről egy másik morzsámban még írni fogok.

Neked van blogod? Add meg címét!

Hozzászólásban várom azokat a Fitnesz termeket, vagy edzőket, akik saját blogot vezetnek!


Ha szeretnél rendszeresen értesülni a Fitnesz Marketing Morzsáimról, akkor iratkozz fel!
[su_highlight]Ingyenes Online Marketing konzulátcióért írj rám![/su_highlight]
Ha szeretnél Google AdWords, vagy Facebook hirdetési segítséget kapni, akkor látogasd meg a Média Irodánkat és keress bizalommal! Üdv: Catana

Feliratkozás a Fitnesz Marketing Morzsákra:

Iratkozz fel a Fitnesz Marketing Morzsákra!
A felhasználási feltételeket elfogadom

Olvasók száma: (178)