Tegyél fel te is egy kérdést az oldal alján, hátha más is keresi rá a választ!
Segítség fitnesz edzőknek
Egy előfizetés csak egy személy részére engedélyezett.
A rendszerben beépített védelem van. Figyeli a látogatók IP címét és az eszközét. Rögzíti a felhasználók oldalon végzett tevékenységét. A nem rendeltetés szerű felhasználás esetén letiltásra kerülhet a fiókod.
Az edzéssegítő audió anyagok, így a dj mixek is csak a te felhasználásodra engedélyezettek és csak edzés céljára. Minden mix tartalmaz egy speciális azonosító kódot, ami alapján visszakereshető, hogy kitől származik. Így, ha továbbadod őket, akkor esetlegesen törlésre kerülhet a profilod.
Javaslom, hogy inkább ajánld ismerősödnek is ezt az oldalt!
Ez a felhasználói hozzáállás nem rendeltetésszerű használat. A rendszeresen előfizetőinkkel szemben nem lenne korrekt ha engednénk, hogy valaki csak azért fizessen elő egy hónapra, hogy az összes mixet egyszerre letöltse. Ameddig előfizetőnk vagy, bármelyik mixet letöltheted, akár többet is egyszerre hogy használd, de nem életszerű, hogy az összes mixre egyszerre lenne szükséged. Ha ilyen a felhasználást tapasztalunk, a fiók felfüggesztésre kerülhet.
A fiókod az előfizetési időd végéig még aktív marad.
Egy alkalommal következmények nélkül leállíthatod az előfizetésed. Ismételt regisztráció után, ha újból megszakítod az előfizetést, akkor többet nem regisztrálhatsz az oldalra.
Az előfizetésed a „Fiókom” oldalon, azon belül a „Tagságok” menüpontban a „Megszüntet” gombra kattintással, vagy az „Előfizetésim” menüpontban a megjelenő előfizetés oldalon a „Lemondás” fiunkcióra kattintással tudod lemondani, megszüntetni.
A másik megoldásként egy felmondást tartalmazó jognyilatkozattal (egy egyszerű kérés az előfizetés megszüntetéséről) a hello@fittoldal.hu email címre elküldve kezdeményezheted a tagságod/előfizetésed lemondását, megszüntetését.
Egy alkalommal következmények nélkül leállíthatod az előfizetésed. Ismételt regisztráció után, ha újból megszakítod az előfizetést, akkor többet nem regisztrálhatsz az oldalra.
A Bronz előfizetéssel csak a friss hírekhez és a Marketing cikkekhez lehet hozzájutni. Gold előfizetéssel korlátlan hozzáférést kapsz az összes edzéssegítő hanganyaghoz, így a dj mixekhez, valamint az online tréningekhez is.
A Platina előfizetés a Gold előfizetés jogosultságain felül tartalmaz évente két alkalommal egy-egy személyes marketing konzultációt összesen 200.000Ft értékben. Az első konzultációra a 6. előfizetői hónap után kerül sor.
A tagsági csomag váltásakor csak a hónap részösszege kerül számlázásra. A váltáshoz készítettem neked egy három lépésből álló útmutatót, amit itt találsz.
6 hónap előfizetést követően jár egy ingyenes marketing konzultáció a Platina szintű tagjainknak.
Ebben az esetben a rendszer nem tudja levonni a havidíjat a kártyádról és ezért felfüggeszti a tagságod. A sikertelen levonást követően még néhányszor ismét megpróbálja levonni. Ha ekkor sem sikerül, akkor a tagságod törlésre kerül.
Ha lejárt a bankkártyád, vagy bankot váltottál, akkor bizonyára kaptál újbankkártyát. Ebben az esetén a fizetés módosítására lesz szükséged:
Készítettem erről egy lépésről lépésre vezető képes útmutatót, ahol láthatod, hogy milyen egyszerű: itt találod.
- Új bankkártya esetén kattints a „Fiókom” és a megjelenő oldalon az „Előfizetéseim” (My Subscriptions) menüpontra!
- A megjelenő előfizetésnél találod a „Műveletek” részt, ahol kattints a „Fizetés módosítása” funkcióra!
- A megjelenő pénztár oldalon kattints a „Fizetési mód megváltoztatása” gombra! Ekkor fizetned nem kell, de a megjelenő ablakban add meg az új bankszámlád adatait!
Ebben az esetben a rendszer nem tudja levonni a havidíjat a kártyádról és ezért felfüggeszti a tagságod. A sikertelen levonást követően még néhányszor ismét megpróbálja levonni. Ha ekkor sem sikerül, akkor a tagságod törlésre kerül.
Tegyél pénzt a kártyádra és várd meg, amíg a rendszer levonja a pénzt. Ha sikerül, akkor ismét aktív lesz a fiókod.
Haa többszöri próbálkozás ellenére sem tudja levonni, akkor a fiókod törlésre kerül.
Segítség vendégeinknek
Biztosan érvényes még a napijegyed/hetijegyed/bérleted/előfizetésed?
A hetijegy nem hétfővel, hanem a váltás pillanatától kezdődik és 7 napig érvényes.
A havi bérlet nem elsejétól, hanem a váltás pillanatátó kezdődik és a következő hónap azonos napjáig érvényes.
Megoldások:
Ellenőrizd a hozzáférésed érvényességét!
Próbálj meg kilépni és visszalépni!
Próbáld meg újraindítani a géped és úgy belépni!
Próbáld meg törölni a böngésződ ideiglenes fájljait!
Próbálj meg egy másik böngszőből belépni!
Ha nem tudod megoldani, akkor írj az ügyfélszolgálatunknak: https://m.me/fittoldal
Az előfizetés nem más, mint egy autómatikusan megújuló bérlet. A lejáratkor autómatikusan levonja a következő időszak díját a bankkártyádról, így nem kell észben tartani, hogy mikor jár le a bérleted.
A jegyed/bérleted/előfizetésed a váltás pillanatától, a megváltott hozzáférési idő hoszzáig érvényes. Az előfizetés autómatikusan ismétlődő bérlet.
Ebben az esetben az előfizetésnél a rendszer nem tudja levonni az aktuális díjat a kártyádról és ezért felfüggeszti a hozzáférésed. A sikertelen tranzakciót követően még néhányszor ismét megpróbálja levonni az összeget. Ha ekkor sem sikerül, akkor az előfizetésed törlésre kerül.
Ha lejárt a bankkártyád, vagy bankot váltottál, akkor bizonyára kaptál újbankkártyát. Ebben az esetén a fizetés módosítására lesz szükséged:
Készítettem erről egy lépésről lépésre vezető képes útmutatót, ahol láthatod, hogy milyen egyszerű: itt találod.
- Új bankkártya esetén kattints a „Fiókom” és a megjelenő oldalon az „Előfizetéseim” (My Subscriptions) menüpontra!
- A megjelenő előfizetésnél találod a „Műveletek” részt, ahol kattints a „Fizetés módosítása” funkcióra!
- A megjelenő pénztár oldalon kattints a „Fizetési mód megváltoztatása” gombra! Ekkor fizetned nem kell, de a megjelenő ablakban add meg az új bankszámlád adatait!
Ebben az esetben a rendszer nem tudja levonni az előfizetési díjat a kártyádról és ezért felfüggeszti a hozzáférésed. A sikertelen tranzakciót követően még néhányszor ismét megpróbálja levonni az összeget. Ha ekkor sem sikerül, akkor az előfizetésed törlésre kerül.
Tegyél pénzt a kártyádra és várd meg, amíg a rendszer levonja a pénzt. Ha sikerül, akkor ismét aktív lesz az előfizetésed.
Ha a többszöri próbálkozás ellenére sem tudja levonni, akkor az előfizetésed törlésre kerül.
Egy előfizetés csak egy személy részére engedélyezett.
A rendszerben beépített védelem van. Figyeli a látogatók IP címét és az eszközét. Rögzíti a felhasználók oldalon végzett tevékenységét. A nem rendeltetés szerű felhasználás esetén letiltásra kerülhet a fiókod.
A hozzáférésed az előfizetési időd végéig még aktív marad.
Az előfizetésed a „Fiókom” oldalon, azon belül a „Tagságok” menüpontban a „Megszüntet” gombra kattintással, vagy az „Előfizetésim” menüpontban a megjelenő előfizetés oldalon a „Lemondás” fiunkcióra kattintással tudod lemondani, megszüntetni.
A másik megoldásként egy felmondást tartalmazó jognyilatkozattal (egy egyszerű kérés az előfizetés megszüntetéséről) a hello@fittoldal.hu email címre elküldve kezdeményezheted a előfizetésed lemondását, megszüntetését.
Igen, minden sikeres vásárlásnál (előfizetés megújításnál) azonnal küldi a rendszer az e-számlát a megadott email címedre.
Igen. A pénztárnál lehetőséged van cégnévre kérni a számlát és megadni az adószámot.
Hagyj üzenetet
You must be logged in to post a comment.