Segítség vendégeinknek

Biztosan érvényes még a napijegyed/hetijegyed/bérleted/előfizetésed?

A hetijegy nem hétfővel, hanem a váltás pillanatától kezdődik és 7 napig érvényes.
A havi bérlet nem elsejétól, hanem a váltás pillanatátó kezdődik és a következő hónap azonos napjáig érvényes.

Megoldások:
Ellenőrizd a hozzáférésed érvényességét!
Próbálj meg kilépni és visszalépni!
Próbáld meg újraindítani a géped és úgy belépni!
Próbáld meg törölni a böngésződ ideiglenes fájljait!
Próbálj meg egy másik böngszőből belépni!

Ha nem tudod megoldani, akkor írj az ügyfélszolgálatunknak: https://m.me/fittoldal

Az előfizetés nem más, mint egy autómatikusan megújuló bérlet. A lejáratkor autómatikusan levonja a következő időszak díját a bankkártyádról, így nem kell észben tartani, hogy mikor jár le a bérleted.

A jegyed/bérleted/előfizetésed a váltás pillanatától, a megváltott hozzáférési idő hoszzáig érvényes. Az előfizetés autómatikusan ismétlődő bérlet.

Ebben az esetben az előfizetésnél a rendszer nem tudja levonni az aktuális díjat a kártyádról és ezért felfüggeszti a hozzáférésed. A sikertelen tranzakciót követően még néhányszor ismét megpróbálja levonni az összeget. Ha ekkor sem sikerül, akkor az előfizetésed törlésre kerül.

Ha lejárt a bankkártyád, vagy bankot váltottál, akkor bizonyára kaptál újbankkártyát. Ebben az esetén a fizetés módosítására lesz szükséged:

Készítettem erről egy lépésről lépésre vezető képes útmutatót, ahol láthatod, hogy milyen egyszerű: itt találod.

  1. Új bankkártya esetén kattints a „Fiókom” és a megjelenő oldalon az „Előfizetéseim” (My Subscriptions) menüpontra!
  2. A megjelenő előfizetésnél találod a „Műveletek” részt, ahol kattints a „Fizetés módosítása” funkcióra!
  3. A megjelenő pénztár oldalon kattints a „Fizetési mód megváltoztatása” gombra! Ekkor fizetned nem kell, de a megjelenő ablakban add meg az új bankszámlád adatait!

Ebben az esetben a rendszer nem tudja levonni az előfizetési díjat a kártyádról és ezért felfüggeszti a hozzáférésed. A sikertelen tranzakciót követően még néhányszor ismét megpróbálja levonni az összeget. Ha ekkor sem sikerül, akkor az előfizetésed törlésre kerül.
Tegyél pénzt a kártyádra és várd meg, amíg a rendszer levonja a pénzt. Ha sikerül, akkor ismét aktív lesz az előfizetésed.
Ha a többszöri próbálkozás ellenére sem tudja levonni, akkor az előfizetésed törlésre kerül.

Egy előfizetés csak egy személy részére engedélyezett.
A rendszerben beépített védelem van. Figyeli a látogatók IP címét és az eszközét. Rögzíti a felhasználók oldalon végzett tevékenységét.  A nem rendeltetés szerű felhasználás esetén letiltásra kerülhet a fiókod.

A hozzáférésed az előfizetési időd végéig még aktív marad.

Az előfizetésed a „Fiókom” oldalon, azon belül a „Tagságok” menüpontban a „Megszüntet” gombra kattintással, vagy az „Előfizetésim” menüpontban a megjelenő előfizetés oldalon a „Lemondás” fiunkcióra kattintással tudod lemondani, megszüntetni.

A másik megoldásként egy felmondást tartalmazó jognyilatkozattal (egy egyszerű kérés az előfizetés megszüntetéséről) a hello@fittoldal.hu email címre elküldve kezdeményezheted a előfizetésed lemondását, megszüntetését.